AKTUALNOŚCI

KOMUNIKAT LEKTORATU J. ANGIELSKIEGO

14.09.2012

Zapraszam studentów lektoratu j. angielskiego naukowo- technicznego na konsultacje w pok. 140 budynek studium języków obcych w dniu 17.09 (poniedziałek) o godzinie 9:00- 10:00.
mgr Anna Muranty

KOORDYNATOR POLECA

11.09.2012

Zachęcam uczestników projektu do poszerzenia swojej wiedzy i kompetencji obywatelskich poprzez udział w otwartych wykładach i dyskusjach.

Krakowski Klub Wtorkowy rozpoczyna cykl 10 wykładów pod wspólnym tytułem "My i Państwo". Wykład inauguracyjny zatytułowany "Państwo to My - państwo obywateli szlacheckich" wygłosi Prof. Edward Opaliński z Instytutu Historii PAN w Warszawie.

Data : wtorek, 11 września 2012 r., o godz. 18. Miejsce: pub Sarmacja, Kraków, ul. Św. Tomasza 8.

Kolejne spotkania będą odbywać się regularnie - we wtorki.

KOMUNIKAT LEKTORATU J. ANGIELSKIEGO

10.09.2012

Zapraszam studentów lektoratu j. angielskiego naukowo- technicznego na konsultacje w pok. 140 budynek studium języków obcych w dniu 12.09 o godzinie 9:00- 10:00.
mgr Anna Muranty

ZDJĘCIA Z WYKŁADU

31.08.2012

W dziale wykłady ukazały się zdjęcia z wykładu dr. hab. inż. Roberta Cierniaka, prof. PCZ.

INFORMATYCZNY OBÓZ PRZETRWANIA

30.08.2012

Informujemy o pierwszym spotkaniu w ramach IOP, które będzie mieć miejsce w sali 411 budynek WIL w poniedziałek 3.09 o godzinie 15.00.

INFORMATYCZNY OBÓZ PRZETRWANIA

26.08.2012

W załączniku prezentujemy listę osób wpisanych na Informatyczny Obóz Przetrwania.
LISTA- INFORMATYCZNY OBÓZ PRZETRWANIA

KOMUNIKAT KOORDYNATORA PROJEKTU

13.08.2012

1. Z dniem 12.08.2012 r. wchodzi w życie "Regulamin Stypendiów Szkoleniowych" . Stypendia dla uczestników Informatycznego Obozu Przetrwania po 2. roku studiów oraz na staży u pracodawców po 3. roku studiów będą wypłacane w wysokości 500 zł/miesiąc. Stypendia są zwolnione z podatku dochodowego. Proszę wszystkich uczestników Projektu o zapoznanie się z nowymi regulacjami.

2. Opiekunami IOP w b.r. będą Panowie Doktorzy: Piotr Kowalski i Szymon Łukasik. Pierwsze spotkanie IOP obejmujące przedstawienie problematyki i organizacji obozu, szczegółowy program, podział na grupy itp. odbędzie się w poniedziałek, dn. 3.09.2012 r. Miejsce i godzina zbiórki na terenie PK zostanie podane odrębnie.

Życzę Państwu aktywnego i udanego wypoczynku - Koordynator Projektu

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

27.06.2012

Wszystkich studentów II roku studiów zachęcamy do zapoznania się z najnowszą wykładnią regulaminu stypendialnego dotyczącego zasad przyznawania stypendiów na semestr 5.
WYKŁADNIA REGULAMINU STYPENDIALNEGO NA SEMESTR 5 (EDYCJA I)
Studentów I roku studiów zachęcamy do zapoznania się z najnowszą wykładnią regulaminu stypendialnego dotyczącego zasad przyznawania stypendiów na semestr 3.
WYKŁADNIA REGULAMINU STYPENDIALNEGO NA SEMESTR 3 (EDYCJA II)

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

11.06.2012

Informujemy, iż posiadamy jeszcze cztery wolne miejsca na Informatyczny Obóz Przetrwania. Wszystkich chętnych prosimy o kontakt z Biurem Projektu.

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

11.06.2012

Wszystkich studentów II roku studiów zachęcamy do zapoznania się z aktualną wersją wykładni regulaminu stypendialnego dotyczącego zasad przyznawania stypendiów na semestr 5.
WYKŁADNIA REGULAMINU STYPENDIALNEGO NA SEMESTR 5 (EDYCJA I)

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

11.06.2012

Wszystkich studentów biorących udział w Informatycznym Obozie Przetrwania prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami.
REGULAMIN INFORMATYCZNEGO OBOZU PRZETRWANIA
ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU INFORMATYCZNEGO OBOZU PRZETRWANIA

KURS PLC

06.06.2012

W załączniku dostępne są ostateczne wyniki punktowe kursu PLC (suma punktów za oba testy oraz procent obecności).
KURS PLC- PUNKTY (wersja poprawiona)

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

21.05.2012

Poniżej prezentujemy listy z ocenami z języka angielskiego. Osoby, które nie mają zaliczenia a chcą uzyskać zaliczenie z angielskiego winny skontaktować się w tym celu z prowadzącymi zajęcia w celu wykonania prac podczas wakacji aby to zaliczenia uzyskać.
LISTA I ROK GRUPY P. MGR MURANTY
LISTA I ROK GRUPY P. DR HOŁDY
LISTA II ROK GRUPY P. MGR MURANTY
LISTA II ROK GRUPY P. DR HOŁDY

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

17.05.2012

W załączniku prezentujemy aktualną (17.05.2012) listę przyjętych na Informatyczny Obóz Przetrwania
LISTA IOP

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

07.05.2012

Pozostały jeszcze wolne miejsca na Informatycznym Obozie Przetrwania. Zapraszamy chętnych do uczestnictwa.

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

07.05.2012

W załączniku prezentujemy listę przyjętych na Informatyczny Obóz Przetrwania
LISTA IOP

KURS PLC

06.05.2012

W załączniku dostępne są ostateczne wyniki obu testów w ramach kursu PLC. Wyniki testów są częścią składową oceny końcowej kursu.
LISTA OCEN Z TESTÓW

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

23.04.2012

Rekrutacja na Informatyczny Obóz przetrwania rozpoczyna się 24.04.2012 o godz. 9 i trwa do 7.05.2012 do godz. 12.00 formularz zgłoszeniowy jest do pobrania ze strony projektu i jest nim załącznik do Regulaminu Informatycznego Obozu Przetrwania..

LISTY OBECNOŚCI NA WYKŁADZIE

19.04.2012

Dostępne są już listy obecności na wykładzie zapraszanym w dniu 18.04.2012 dla I i II roku . Listy dostępne są także w dziale stypendia.

PLANOWANE WYKŁADY

16.04.2012

Przypominamy o kolejnym wykładzie, który odbędzie się już w najbliższą środę. Tym razem naszym gościem będzie dr hab. inż. Robert Cierniak, prof. PCz (Politechnika Częstochowska), który przedstawi wykład pt:„Rentgenowska tomografia komputerowa”.

Miejsce: 18 kwiecień 2012 o godzinie 18:00 w Auli 2 budynku WIEiK Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie

PLAKAT

KURS PLC

16.04.2012

W załączniku dostępne są wyniki obu testów w ramach kursu PLC. Wyniki testów są częścią składową oceny końcowej kursu.
LISTA OCEN Z TESTÓW

KOMUNIKAT- KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO

16.04.2012

Informujemy, że zajęcia z Języka Angielskiego Naukowo-Technicznego (grupy dr M. Hołdy) w dniu 16-19.04.12 są odwołane z powodu choroby, będą odrobione w pózniejszym terminie.

KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH

10.04.2012

Spotkanie informacyjne w sprawie Informatycznego Obozu Przetrwania odbędzie się 12.04.2012 w sali A2 o godzinie 14.30.

ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE

04.04.2012

PLANOWANE WYKŁADY

04.04.2012

Serdecznie zapraszamy na kolejny wykład. Tym razem naszym gościem będzie dr hab. inż. Robert Cierniak, prof. PCz (Politechnika Częstochowska), który przedstawi wykład pt:„Rentgenowska tomografia komputerowa”.

Miejsce: 18 kwiecień 2012 o godzinie 18:00 w Auli 2 budynku WIEiK Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie

PLAKAT

WYPŁATA STYPENDIÓW

26.03.2012

Stypendia projektu dla osób zakwalifikowanych zostały przelane na Państwa konta.

KOORDYNATOR POLECA

19.03.2012

I. Festiwal Książki Historycznej: O potrzebie historii w Polsce,
Kraków ul. Gołębia 13, 19-26 marca 2012 (program w załączonym pliku PNG)

Otwarte wykłady znanych i ciekawych osobistości - szczególnie polecam wykład prof. Andrzeja Nowaka (UJ).

II. 12. TYDZIEŃ KINA HISZPAŃSKIEGO, Kraków 24-30 marca 2012
http://www.kinopodbaranami.pl/

Festiwal odbywa się co roku i daje szansę poznania najlepszych filmów z kręgu kultury iberyjskiej i iberoamerykańskiej, które nie pojawią się w szerokiej dystrybucji.

KOMUNIKAT KOORDYNATORA PROJEKTU

16.03.2012

General Electric Foundation ogłasza konkurs stypendialny dla studentów II roku studiów I stopnia na wybranych kierunkach, w wybranych krajach i uczelniach. Politechnika Krakowska jest jedną z pięciu uczelni w Polsce, których studenci mogą aplikować o stypendium GE. Warunki aplikacji, lista i wzory dokumentów, opis procesu selekcji oraz FAQ są dostępne na stronie:

http://scholarshipandmore.org/poland/program-details/.

Zainteresowani studenci WIEiK mogą złożyć aplikacje do 28 marca 2012.

LISTY OBECNOŚCI NA WYKŁADZIE

16.03.2012

Dostępne są już listy obecności na wykładzie zapraszanym w dniu 14.03.2012 dla I i II roku . Listy dostępne są także w dziale stypendia.

KONKURSY STYPENDIALNE

12.03.2012

W dziale  stypendia ukazały się listy stypendystów dla I i II roku na semest letni roku akad. 2011/2012. Lista dostępna jest także pod następujacym linkiem.

INFORMACJA ADMINISTRATORA STRONY WWW

12.03.2012

W celu ułatwienia Państwu dostępu do informacji umieściliśmy w naszym serwisie nowy dział- "materiały szkoleniowe". Link do działu znajduje się po prawej stronie ekranu w oknie "popularne" lub pod adresem www.control.pk.edu.pl/pokl/materialy.html.

KOORDYNATOR POLECA

08.03.2012

Zachęcamy do udziału w internetowym konkursie wiedzy "Tadeusz Kościuszko inżynier i żołnierz". Konkurs na temat naszego Patrona ma formułę dwuetapową. W I etapie Uczestnicy będą musieli opracować 3 zagadnienia otwarte, które zostaną ogłoszone 8 marca w zakładce "I etap". Do II etapu Komisja Konkursowa zakwalifikuje 30 osób – 15 uczniów szkół ponadgimnazjalnych i 15 studentów, którzy 19 kwietnia przystąpią do testu on-line, złożonego z 30 pytań. Do wygrania cenne nagrody m.in. tablet, netbook, odtwarzacz mp4.

Więcej informacji pod adresem:

http://www.pk.edu.pl/kosciuszko

PLANOWANE WYKŁADY

08.03.2012

Serdecznie zapraszamy na kolejny wykład. Tym razem naszym gościem będzie Pan David Gil - University of Alicante (Hiszpania), który przedstawi wykład pt:„New Trends in Data Warehousing. Data Mining Case Studies”.

Miejsce: 14 marca 2012 o godzinie 18:00 w Auli 2 budynku WIEiK Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie

PLAKAT

KOORDYNATOR POLECA

06.03.2012

Kino Odkrywców Historii zaprasza na film "Studenckie show – Rotunda" w reż. Marka Kłosowicza.
To dokument o klubie studenckim Rotunda. Rotunda z pewnością stanowi niecodzienne miejsce. Od początku swego istnienia, czyli od ponad 35 lat, jest ona wyraźnie obecna na mapie kulturalnej Polski, kreując niebanalne wydarzenia i tworząc niezapomniany, unikatowy klimat.

Miejsce: 7 marca 2012, godz. 19.00 – Kraków, kino przy ul. Krowoderskiej 8, Polska YMCA, wstęp wolny.

KOMUNIKAT- KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO

02.03.2012

Przekazujemy Państwu najnowsze (z dn. 02.03.2012) listy ocen z kursu naukowo-technicznego języka angielskiego. Lista znajdują się także w dziale  stypendia, w zakładce dokumenty stypendialne- rok akademicki 2011/12.

ARCHIWUM AKTUALNOŚCI: 06.11.2013-30.10.2014     23.01.2013-05.11.2013     01.10.2012-22.01.2013     01.03.2012-30.09.2012     01.07.2011-29.02.2012     01.03.2011-30.06.2011      01.10.2010-01.03.2011