AKTUALNOŚCI
KOMUNIKAT LEKTORATU J. ANGIELSKIEGO
14.09.2012Zapraszam studentów lektoratu j. angielskiego naukowo- technicznego na konsultacje w pok. 140 budynek studium języków obcych w dniu 17.09 (poniedziałek) o godzinie 9:00- 10:00.
mgr Anna Muranty
KOORDYNATOR POLECA
11.09.2012Zachęcam uczestników projektu do poszerzenia swojej wiedzy i kompetencji obywatelskich poprzez udział w otwartych wykładach i dyskusjach.
Krakowski Klub Wtorkowy rozpoczyna cykl 10 wykładów pod wspólnym tytułem "My i Państwo". Wykład inauguracyjny zatytułowany "Państwo to My - państwo obywateli szlacheckich" wygłosi Prof. Edward Opaliński z Instytutu Historii PAN w Warszawie.
Data : wtorek, 11 września 2012 r., o godz. 18. Miejsce: pub Sarmacja, Kraków, ul. Św. Tomasza 8.
Kolejne spotkania będą odbywać się regularnie - we wtorki.
KOMUNIKAT LEKTORATU J. ANGIELSKIEGO
10.09.2012Zapraszam studentów lektoratu j. angielskiego naukowo- technicznego na konsultacje w pok. 140 budynek studium języków obcych w dniu 12.09 o godzinie 9:00- 10:00.
mgr Anna Muranty
ZDJĘCIA Z WYKŁADU
31.08.2012W dziale wykłady ukazały się zdjęcia z wykładu dr. hab. inż. Roberta Cierniaka, prof. PCZ.
INFORMATYCZNY OBÓZ PRZETRWANIA
30.08.2012Informujemy o pierwszym spotkaniu w ramach IOP, które będzie mieć miejsce w sali 411 budynek WIL w poniedziałek 3.09 o godzinie 15.00.
INFORMATYCZNY OBÓZ PRZETRWANIA
26.08.2012W załączniku prezentujemy listę osób wpisanych na Informatyczny Obóz
Przetrwania.
LISTA- INFORMATYCZNY OBÓZ PRZETRWANIA
KOMUNIKAT KOORDYNATORA PROJEKTU
13.08.20121. Z dniem 12.08.2012 r. wchodzi w życie "Regulamin Stypendiów Szkoleniowych" . Stypendia dla uczestników Informatycznego Obozu Przetrwania po 2. roku studiów oraz na staży u pracodawców po 3. roku studiów będą wypłacane w wysokości 500 zł/miesiąc. Stypendia są zwolnione z podatku dochodowego. Proszę wszystkich uczestników Projektu o zapoznanie się z nowymi regulacjami.
2. Opiekunami IOP w b.r. będą Panowie Doktorzy: Piotr Kowalski i Szymon Łukasik. Pierwsze spotkanie IOP obejmujące przedstawienie problematyki i organizacji obozu, szczegółowy program, podział na grupy itp. odbędzie się w poniedziałek, dn. 3.09.2012 r. Miejsce i godzina zbiórki na terenie PK zostanie podane odrębnie.
Życzę Państwu aktywnego i udanego wypoczynku - Koordynator Projektu
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
27.06.2012Wszystkich studentów II roku studiów zachęcamy do zapoznania się z najnowszą wykładnią regulaminu stypendialnego dotyczącego zasad przyznawania stypendiów na semestr 5.
WYKŁADNIA REGULAMINU STYPENDIALNEGO NA SEMESTR 5 (EDYCJA I)
Studentów I roku studiów zachęcamy do zapoznania się z najnowszą wykładnią regulaminu stypendialnego dotyczącego zasad przyznawania stypendiów na semestr 3.
WYKŁADNIA REGULAMINU STYPENDIALNEGO NA SEMESTR 3 (EDYCJA II)
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
11.06.2012Informujemy, iż posiadamy jeszcze cztery wolne miejsca na Informatyczny Obóz Przetrwania. Wszystkich chętnych prosimy o kontakt z Biurem Projektu.
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
11.06.2012Wszystkich studentów II roku studiów zachęcamy do zapoznania się z aktualną wersją wykładni regulaminu stypendialnego dotyczącego zasad przyznawania stypendiów na semestr 5.
WYKŁADNIA REGULAMINU STYPENDIALNEGO NA SEMESTR 5 (EDYCJA I)
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
11.06.2012Wszystkich studentów biorących udział w Informatycznym Obozie Przetrwania prosimy o zapoznanie się z poniższymi dokumentami.
REGULAMIN INFORMATYCZNEGO OBOZU PRZETRWANIA
ZAŁĄCZNIK DO REGULAMINU INFORMATYCZNEGO OBOZU PRZETRWANIA
KURS PLC
06.06.2012W załączniku dostępne są ostateczne wyniki punktowe kursu PLC (suma punktów za oba testy oraz procent obecności).
KURS PLC- PUNKTY (wersja poprawiona)
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
21.05.2012Poniżej prezentujemy listy z ocenami z języka angielskiego. Osoby, które nie mają zaliczenia a chcą uzyskać zaliczenie z angielskiego winny skontaktować się w tym celu z prowadzącymi zajęcia w celu wykonania prac podczas wakacji aby to zaliczenia uzyskać.
LISTA I ROK GRUPY P. MGR MURANTY
LISTA I ROK GRUPY P. DR HOŁDY
LISTA II ROK GRUPY P. MGR MURANTY
LISTA II ROK GRUPY P. DR HOŁDY
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
17.05.2012W załączniku prezentujemy aktualną (17.05.2012) listę przyjętych na Informatyczny
Obóz Przetrwania
LISTA IOP
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
07.05.2012Pozostały jeszcze wolne miejsca na Informatycznym Obozie Przetrwania. Zapraszamy chętnych do uczestnictwa.
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
07.05.2012W załączniku prezentujemy listę przyjętych na Informatyczny
Obóz Przetrwania
LISTA IOP
KURS PLC
06.05.2012W załączniku dostępne są ostateczne wyniki obu testów w ramach kursu PLC. Wyniki testów są częścią składową oceny końcowej kursu.
LISTA OCEN Z TESTÓW
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
23.04.2012Rekrutacja na Informatyczny Obóz przetrwania rozpoczyna się 24.04.2012 o godz. 9 i trwa do 7.05.2012 do godz. 12.00 formularz zgłoszeniowy jest do pobrania ze strony projektu i jest nim załącznik do Regulaminu Informatycznego Obozu Przetrwania..
LISTY OBECNOŚCI NA WYKŁADZIE
19.04.2012Dostępne są już listy obecności na wykładzie zapraszanym w dniu 18.04.2012 dla I i II roku . Listy dostępne są także w dziale stypendia.
PLANOWANE WYKŁADY
16.04.2012Przypominamy o kolejnym wykładzie, który odbędzie się już w najbliższą środę. Tym razem naszym gościem będzie dr hab. inż. Robert Cierniak, prof. PCz (Politechnika Częstochowska), który przedstawi wykład pt:„Rentgenowska tomografia komputerowa”.
Miejsce: 18 kwiecień 2012 o godzinie 18:00 w Auli 2 budynku WIEiK Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
KURS PLC
16.04.2012W załączniku dostępne są wyniki obu testów w ramach kursu PLC. Wyniki testów są częścią składową oceny końcowej kursu.
LISTA OCEN Z TESTÓW
KOMUNIKAT- KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO
16.04.2012Informujemy, że zajęcia z Języka Angielskiego Naukowo-Technicznego (grupy dr M. Hołdy) w dniu 16-19.04.12 są odwołane z powodu choroby, będą odrobione w pózniejszym terminie.
KOMUNIKAT KOORDYNATORA DS. DYDAKTYCZNYCH
10.04.2012Spotkanie informacyjne w sprawie Informatycznego Obozu Przetrwania odbędzie się 12.04.2012 w sali A2 o godzinie 14.30.
ŻYCZENIA ŚWIĄTECZNE
04.04.2012PLANOWANE WYKŁADY
04.04.2012Serdecznie zapraszamy na kolejny wykład. Tym razem naszym gościem będzie dr hab. inż. Robert Cierniak, prof. PCz (Politechnika Częstochowska), który przedstawi wykład pt:„Rentgenowska tomografia komputerowa”.
Miejsce: 18 kwiecień 2012 o godzinie 18:00 w Auli 2 budynku WIEiK Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
WYPŁATA STYPENDIÓW
26.03.2012Stypendia projektu dla osób zakwalifikowanych zostały przelane na Państwa konta.
KOORDYNATOR POLECA
19.03.2012I. Festiwal Książki Historycznej: O potrzebie historii w Polsce,
Kraków ul. Gołębia 13, 19-26 marca 2012
Otwarte wykłady znanych i ciekawych osobistości - szczególnie polecam wykład prof. Andrzeja Nowaka (UJ).
II. 12. TYDZIEŃ KINA HISZPAŃSKIEGO, Kraków 24-30 marca 2012
http://www.kinopodbaranami.pl/
Festiwal odbywa się co roku i daje szansę poznania najlepszych filmów z kręgu kultury iberyjskiej i iberoamerykańskiej, które nie pojawią się w szerokiej dystrybucji.
KOMUNIKAT KOORDYNATORA PROJEKTU
16.03.2012General Electric Foundation ogłasza konkurs stypendialny dla studentów II roku studiów I stopnia na wybranych kierunkach, w wybranych krajach i uczelniach. Politechnika Krakowska jest jedną z pięciu uczelni w Polsce, których studenci mogą aplikować o stypendium GE. Warunki aplikacji, lista i wzory dokumentów, opis procesu selekcji oraz FAQ są dostępne na stronie:
http://scholarshipandmore.org/poland/program-details/.
Zainteresowani studenci WIEiK mogą złożyć aplikacje do 28 marca 2012.
LISTY OBECNOŚCI NA WYKŁADZIE
16.03.2012Dostępne są już listy obecności na wykładzie zapraszanym w dniu 14.03.2012 dla I i II roku . Listy dostępne są także w dziale stypendia.
KONKURSY STYPENDIALNE
12.03.2012W dziale  stypendia ukazały się listy stypendystów dla I i II roku na semest letni roku akad. 2011/2012. Lista dostępna jest także pod następujacym linkiem.
INFORMACJA ADMINISTRATORA STRONY WWW
12.03.2012W celu ułatwienia Państwu dostępu do informacji umieściliśmy w naszym serwisie nowy dział- "materiały szkoleniowe". Link do działu znajduje się po prawej stronie ekranu w oknie "popularne" lub pod adresem www.control.pk.edu.pl/pokl/materialy.html.
KOORDYNATOR POLECA
08.03.2012Zachęcamy do udziału w internetowym konkursie wiedzy "Tadeusz Kościuszko inżynier i żołnierz". Konkurs na temat naszego Patrona ma formułę dwuetapową. W I etapie Uczestnicy będą musieli opracować 3 zagadnienia otwarte, które zostaną ogłoszone 8 marca w zakładce "I etap". Do II etapu Komisja Konkursowa zakwalifikuje 30 osób – 15 uczniów szkół ponadgimnazjalnych i 15 studentów, którzy 19 kwietnia przystąpią do testu on-line, złożonego z 30 pytań. Do wygrania cenne nagrody m.in. tablet, netbook, odtwarzacz mp4.
Więcej informacji pod adresem:
http://www.pk.edu.pl/kosciuszko
PLANOWANE WYKŁADY
08.03.2012Serdecznie zapraszamy na kolejny wykład. Tym razem naszym gościem będzie Pan David Gil - University of Alicante (Hiszpania), który przedstawi wykład pt:„New Trends in Data Warehousing. Data Mining Case Studies”.
Miejsce: 14 marca 2012 o godzinie 18:00 w Auli 2 budynku WIEiK Politechniki Krakowskiej przy ul. Warszawskiej 24 w Krakowie
KOORDYNATOR POLECA
06.03.2012Kino Odkrywców Historii zaprasza na film "Studenckie show – Rotunda" w
reż. Marka Kłosowicza.
To dokument o klubie studenckim Rotunda. Rotunda z pewnością stanowi
niecodzienne miejsce. Od początku swego istnienia, czyli od ponad 35 lat,
jest ona wyraźnie obecna na mapie kulturalnej Polski, kreując niebanalne
wydarzenia i tworząc niezapomniany, unikatowy klimat.
Miejsce: 7 marca 2012, godz. 19.00 – Kraków, kino przy ul. Krowoderskiej 8, Polska YMCA, wstęp wolny.
KOMUNIKAT- KURS JĘZYKA ANGIELSKIEGO
02.03.2012Przekazujemy Państwu najnowsze (z dn. 02.03.2012) listy ocen z kursu naukowo-technicznego języka angielskiego. Lista znajdują się także w dziale  stypendia, w zakładce dokumenty stypendialne- rok akademicki 2011/12.
ARCHIWUM AKTUALNOŚCI: 06.11.2013-30.10.2014     23.01.2013-05.11.2013     01.10.2012-22.01.2013     01.03.2012-30.09.2012     01.07.2011-29.02.2012     01.03.2011-30.06.2011      01.10.2010-01.03.2011